Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Gaugluming | użytkownik

imię i nazwiskoPhilthy Phil Philanthropist adres zarejestrowany05.02.2007 @02:52:10 ostatnio na stronie12.05.2013 @13:38:16

jenom mrtvy muz videl konec valky


jesli komus nie pasuje moj niewyparzony jezyk, trudno, niech swoje smuty wylewa u kogos innego.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwflickr.com/photos/sakuto Gadu-Gadu997
digarty206 komentarze4684 posty na forum296

komputer / sprzęt
konewka oraz 5 litrow eteru. ciezkie buty i worek pelen kamieni. zbieram na gaz

komentarze
~abraharley    23.12.2008 @20:00:52
po to żebyś sie pytał , a po drugie robiło sie ciemno kolego
_______
"Drogi do Raju są kręte,śliskie i zawiłe ale u kresu zawsze czeka dwanaście pięknych kobiet z olejkami do masażu"
~martinez26hst    23.12.2008 @19:15:23
xD
~cap    23.12.2008 @16:46:28
dziękuję za radę. ostatnie dwa zdjęcia robiłam lustrzanką, a pozostałe kompaktami, trochę mi zostało nawyków.
~sweetdesertrose8    23.12.2008 @16:20:55
Hmhm wstawiłam licząc,że ktoś bardziej myślący wejdzie w galerie i zauważy w niej coś o wiele fajniejszego. Uwielbiam użerać się z ludźmi ,który widzą samo zło ,a uważają ,że ich prace są idealne ach,ach,ach <3 ;] .
~sweetdesertrose8    23.12.2008 @16:16:42
Specjalnie wstawiłam to zdjęcie;d żeby wzbudzić uwagę co niektórych krytykantów;p;] .A zdjęcie wiem,że beznadziejne ,ale nie o to chodzi.
~patysia    23.12.2008 @15:48:43
a czy ten samowyzwalacz zrobi zdjecie aparatu? bo o to mi chodzilo
~reisha    23.12.2008 @15:39:46
nie rozumiem co masz do wyglądu modelki
_______
living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see
+Piperyna    23.12.2008 @14:42:29
nie piję nie palę strzelam, co mam to uzywam
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


~michufilip    23.12.2008 @14:39:45
Mhm ... Wesołych Świąt
_______
You'll Never Walk Alone !!!
+Piperyna    23.12.2008 @14:38:57
o ieja cykam foty z reki i w ruchu jestem zazwyczaj, jade, płynę i tede
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


~wiewioraa    23.12.2008 @14:37:56
miało być eksperymenty-pomyłka, dzięki za zwrócenie uwagi.
_______
"Dumny ten kto czysty jak lew Judy w koronie,
czysty ten w którego sercu żywy ogień płonie"
+Piperyna    23.12.2008 @14:37:44
ja sie nie znam na foto, tworze sobie po prostu obrazki które sa dla mnie czyms, tamta biala rama mnie bardzo wkurwia, nie wiem czemu została,
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


+Piperyna    23.12.2008 @14:34:19
efekt fatamorgany i tele obiektyw
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


+Piperyna    23.12.2008 @14:27:52
dzx, lubie konstruktywne komentarze:D
_______
ja nie mam tego prosze pana, ja nie mam ja nie umiem ja nie znam, ja bylam ale sie nie chwalilam, ja czytalam ale potem zapomnialam, ja widzialam ale czasem mi sie zdaje, ja myslalam ale chwilami mam wrazenie ze juz nie


~heyy    23.12.2008 @14:14:41
nie ma <w oko>
~trudno    23.12.2008 @12:34:38
rozumiem, kazdy ma jakies swoje zdanie i poczucie estetyki.
ja tak to postrzegam, robie jak lubie i robic bede.
pozdrawiam.
~trudno    23.12.2008 @12:29:22
portrety bywaja zwykle.
nie wyginalam modelki... kadry nie musza byc zawsze takie proste.
~serotonina3921    23.12.2008 @11:50:55
Tobie się nie musi podobać ; ]
_______
Nawet , gdy zgaszone światło ,
ludzie widzą co chcą , gdy na ręce patrzą .
Czekaj , aż gadać zaczną .
W tym tkwi sekret .
~serotonina3921    23.12.2008 @11:49:20
była lampa ;]
tylko wyobraź sobie , że było ciemno i chodzilo mi o taki efekt.
_______
Nawet , gdy zgaszone światło ,
ludzie widzą co chcą , gdy na ręce patrzą .
Czekaj , aż gadać zaczną .
W tym tkwi sekret .
~Qwerty22    22.12.2008 @21:47:19
to jest wlasnie słomkowy w sklepie C&Q w galerii krakowskiej bodajze (ale przed wakacjami tego pelno w roznych) dzieki za opinie
_______
moja strona domowa --> http://www.stanczyk-art.com | www. stanczyk-art. com
~ziva    22.12.2008 @20:57:57
Każdy ma prawo do błędu zwłaszcza w tak "gorącym" czasie.
~ziva    22.12.2008 @14:11:09
Czym w takim razie jest czarny i biały?
~casssie    22.12.2008 @14:00:24
wiemwiem, ale były trudne warunki.
dzieki za uwage:P
_______
i nie ma,że boli.


~zalanamarzeniami    22.12.2008 @13:10:55
ano usta ;]
-krechaa    22.12.2008 @11:55:39
uno, posprzątaj swój zasyfiony łeb a po secundo włącz sobie anty alarm gdy będziesz odwiedzał moje nieskromne progi aby na wszelki wypadek wcisnąć krzyżyk.

Odnośnie kota na zdjęciu.
Aparat wrzucę w łapska twojego. Twój już jest wytresowany.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 35 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt